Bra ridlindor?

evis

Trådstartare
Såna som är både elastiska och har stadga och inte blir som några telefonstolpar på benen?
Samt vad ska man ha för paddar (OM man ska ha såna) vid ridning?

Jag tycker om Equilines ridlindor. Dom fär först fleece och sedan elastiska om du inte vill ha paddar. Sedan är Mias RS ridpaddar suveräna :)

Kram Favina :bump:

Jag har dom med fleece innerst och elastiska andra halvan. tycker dom är suveräna.
Behöver inga paddar till dom, men det är superviktigt att dom ligger absolut slätt när du lindar annars blir det skav och tryck på benen.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
31
· Visningar
1 199
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka