Bra sadelmakare...?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gottgott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 3 367
G

Gottgott

Precis som med allting annat hovslagare, sadelutprovare, veterinärer, alternativa behandlare m.m...m.m. så är det alltid svårt att hitta rätt i djungeln av utövare.
Jag ber därför om förslag på bra och seriösa sadelmakare i mellansverige...helst så nära örebro län som möjligt.

Sv: Bra sadelmakare...?

passa ut sadel förmodligen :smirk:

Trådskaparen; Lars Sundin har vi i vårat stall; han är toppen! Bor i katrineholm tror jag. :)

FYI - det är bara ett fåtal sadelutmakare som provar ut sadlar och ännu färre som är utbildade för att göra det.

Av SBO auktoriserade sadelmakare som utbildat sig för att prova ut sadlar - om det nu var det trådskaparen letade efter. Jag vet att det finns fler men de kanske är auktoriserade av annat än SBO eftersom de inte är med i listan.

Sen finns det flera SADELINPROVARE som för den sakens skull inte är sadelmakare.

Trådskaparen; Lars Sundin har vi i vårat stall; han är toppen! Bor i katrineholm tror jag. :)[/QUOTE]

Tja, toppen, jag vet inte det inte.......:D

Vet inte riktigt vad du vill ha hjälp med,
men sadelmakeriet på örebrotravet är kanon!
Och riktigt prisvärd är hon också.

Jag håller med du. Ska man sy eller laga lädergrejer eller täcken går jag alltid till henne. Nackdelen är att det kan ta tid för hon har mycket att göra.

Vet en som bor utanför Göteborg! PM:a om du är intresserad!

Vad heter hon som håller till vid Örebrotravet?
Sitter och funderar på om det är hon som har sadelmakerigrejset i skolan, tror det är det..

cactuspower skrev:
Vad heter hon som håller till vid Örebrotravet?
Sitter och funderar på om det är hon som har sadelmakerigrejset i skolan, tror det är det..

Anna-Lena Ivarsson

När jag frågade om sadelmakare så menade jag, bra på att stoppa om sadlar, ej sadelutprovning.
Vet vem Lars Sundin är men fick en känsla av att han kanske bara ägnar sig år de märken han för.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 548
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka