Bra säkerhetsstigbyglar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare amandamazetti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 5 323
Sv: Bra säkerhetsstigbyglar

MH SCS3 har jag precis införskaffat. Och jag storgillar dem! Foten hamnar automatiskt i rätt läge; tån upp hälen ner, vilket jag alltid haft problem med; får en lugnare skänkel, och en lugnare häst. Perfekt!

Kan bara hålla med! :banana:

Sv: Bra säkerhetsstigbyglar

hm.. jag undrar lite hur de är att rida i. Kan man inte lika gärna bara köpa stigbygeliläggen? Jag tycker att stigbyglarna var så jättetunga och stora när jag kände på dem i ridpsortaffären. Nån som känner lika?

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 245
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 391
Senast: Silje
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 741
Senast: Edla
·
Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
265
Senast: Panikponnyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka