Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har mkt kallare än dig (tyvärr...).
Du kan ju göra ett test, tex låt honom ha utetäcket inne under natten och se om han blir för varm. Att det har hals motsvarar en del extra fyllning, så det blir väl ungefär som Amigot.
Jag hade duntäcke på min häst "i gammla dagar" när det inte fanns tjocka täcken. Det var varmt och lätt, så det är ingen dum ide.
Hur orkar man ens leva när det är -36????Här är vi halvdöda vid -10....
Du kan inte ha dun
Det ska gå att tvätta oxå....
När man syr ihop fronten så ligger det kvar utan ngn fastsättning.
Min stora kan inte ha ngt täcke under. har det största HW, men har fodrad stjärtlappp samt magtäcke. Vänta nu. jag har en liner någonstans
Även halsen har ett löstagbart foder - vilket gör mkt. Mackan o agronomen får säga vad de vill om halstäcken, men stor nytta gör dem. Fråga hästarna när det är svinkallt o dessutom snöstorm.
mina är inte ute ännnu
Duntäcken går ju att tvätta. Har själv det i sängen och tvättar dom regelbundet, 60grader och torkar i tumlaren med tennisbollar så blir dom fluffiga igen.
Jo jag vet. men jag vet inte hur praktiskt det skulle vara om det skulle gå hål på detSkulle väl se ut som det var kycklingfight i stallet
![]()