Bukefalos 28 år!

Bra täcke - LM horse - Erfarenhet?

berner_hund

Trådstartare
Hej.
Jag har köpt ett täcke som heter LM Horse, det har 1200D ripstop, jag har använt mitt nu hela hösten och det håller än(har 2 busiga unghingstar som alltid gör sönder täcken) Är det någon mer som har erfarenhet av dessa täcken?
Såg nu att dom har REA säljer att regntäcken ofodrade och 100gr foder för 375:- inkl frakt.
 
Sv: Bra täcke - LM horse - Erfarenhet?

Kompisen har det och det verkar riktigt bra.
Att det var 1200 Di tyget var anledningen till köpet då mindre inte går att använda i våra hagar :meh: Det har hållt även för väta, och det har ju regnat ganska mycket :wtf:
 

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att uppdatera täckesgarderoben lite. Men vet inte riktigt vad jag ska satsa på för tjocklekar. Har sedan tidigare 1x 0gr...
Svar
13
· Visningar
1 631
Hästvård Har fram tills i våras haft min unghäst på lösdrift, då ej klippt. Men står nu i kallstall där hästarna har samma täcke både dag och...
2
Svar
22
· Visningar
4 050
Senast: mackan
·
Utrustning Hej! Va och köpte ett regntäcke med foder i helgen (märkeslöst), kändes väldigt kraftigt och bra men tyvärr så var passformen ingen...
Svar
9
· Visningar
3 928
S
Hoppning Hej alla! Jag håller på och ältar och tänker så huvudet håller på å gå sönder... :crazy: Jag hade hand om en häst okt -07 till maj...
Svar
3
· Visningar
2 770
Senast: feliand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp