Bra tips på Gymkhana lekar FORT!!!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Kapre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 10 569
K

Kapre

:banana:Hej det är så att imon bitti ska vi ha Gymkhana ett helt gäng som ska sammlas hemma hos mig! :devil: ska bli skit kul :rofl: har liite brist på lekar.... några förslag???!!! kom med vad som helst!!!:idea: lägger också upp dom lekar vi ska ha ;) kan ju ni använda om ni vill ha ;)

:bow:

Sv: Bra tips på Gymkhana lekar FORT!!!

*Sicksacka mellan konor! runda "konan" och sicksacka tillbaka!

*Räjsa dit och Doppa spöet i "konan"! och tillbaka!

*Hoppa ett hinder! på dit vägen sen räjsa tillbaka!

(*Rida Baklänges!) behövs nog ledar hjälp :S

*Fylla en hink med vatten med hjälp av en kopp! dit med tom kopp, fyll den med vatten och räjsa tillbaka!

*Räjsa dit och runda "konan" tre varv och tillbaka!

*"Norskjulafton" xD

*sammarbeta med ett grimskaft emallan hästarna (lagvis) räjsa dit och runda konan och tillbaka!

*Räjsa dit, hoppa av och bit ett bett på äpplet i hinken med vatten xD och räjsa tillbaka! (använd ändast munnen)

*Räjsa dit, hoppa av och ät upp socker biten och räjsa tillbaka! xD (använd endast munnen)

*Hi lo , man lägger tennisbollar på koner, så ska en från varje lag ta upp en boll från hästryggen och sen lägga tennisbollen i en håv igentligen (funkar med hink oxå), sedan växlar man, det ska finnas lika många bollar som det finns personer i laget.

*så fort som möjligt tfram till en stol, av hästen upp på stole och ställ dej på ett ben och sjung imse vimse spindel, upp igen och tillbaks.

*muggflytt du sätter muggar på pinnar, du har 4 pinnar, du börjar och sätter muggarna på stolpe 1 och 3 , första ryttaren flyttar muggarna ett steg framåt rundar sedan en kon, andra ryttaren rundar först konen flyttar sedan muggarna tillbaks till pinne 1 och 3 osv.

Lycka till :) är inte så svårt att komma på lekar ,använd bara fantasin :)

Hej tack så mkt :D joo det var inga problem vi var 6 stycken flumiga tjejor, som hade svin kul :D xD

:banana:

Tar upp denna gamla tråden igen.

Det är så att vi ska ha en julshow i dec och då ska vi ha gymkhana för barnen.
Så vill ha tips på lätta men roliga gymkhana lekar :laugh:

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt... 2
Svar
29
· Visningar
3 329
Senast: Pilot
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 514
Senast: lizzie
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 487
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så... 2
Svar
26
· Visningar
4 750
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka