BRA Vinterjacka

Haukur

Trådstartare
Vill ha tips på BRA, snygga, HÅLLBARA, funktionella vinterjackor med många fickor, varmt foder, regnsäkra samt att dom bör gå att tvätta i tvättmaskinen (många gånger).
Jag är av den sorten som går hårt åt mina kläder, blir jag skitig om händerna, torkas detta av på jacka/byxor, åker hunden i någon annans bil sitter hon självklart på jackan osv... till råga på allt anv. mina vinterjackor ca 7 h/dygn. Därför är det extra viktigt att dom uppfyller ovanstående krav!!
Är det nån som har några bra tips, HJÄLP! Jag är trött på att behöva 2 jackor/säsong. Jackan bör helst inte kosta mer än 2000:- men jag kan göra undantag för extremt bra grejjer.

Tacksam för svar :banana:
 
Min vinter jacka är jätte bra en av Kyras kosta 2200 men den är värd vart ända öre :D
 
Kyra K s vinterjackor är kanon. Finns i olika prisklasser...har haft min ena i 4 år å den är tvättad mycket och den håller fortfarande. Varma å sköna!!! :)
 
har en moutain horse den är varm och skön, har bara använt den två säsonger men den har hållt bra och inte blegts eller så. Kostar 1500:- tror jag.
 
har en moutain horse den är varm och skön, har bara använt den två säsonger men den har hållt bra och inte blegts eller så. Kostar 1500:- tror jag.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vad använder ni för promenadkläder under hösten/vintern? Börjar bli dags för mig att handla in nya kläder inför kallare årstiden och...
Svar
16
· Visningar
1 534
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 201
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Har sedan 2 år tilbaks varit ägare av Horseware Rambo XL täcken, & liners till. Efter haft Shires bästa täcken i många år så är jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 582
Senast: Pudlan
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 649
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp