Bra vintertäcke med hals!!??

J

julia_v

Jag måste köpa ett nytt vintertäcke till min häst,
för att de hon har står inte emot regn/snö.
Hon behöver även ha ett med hals (avtagbar), för att hon är så frusen. :smirk:
Har ni några tips att ge mig?
Jag har kollat på ett i H**ks-katalogen,
men undrar om det är värt 1800kr?
Det bör vara ganska tjock.
tack på förhand julia_v
 
Jag har också kikat på det täcket på Hööks - men att lägga så mycket pengar på ett täcke därifrån bär mig emot. Har ju inte särskilt goda erfarenheter av deras täcken sedan tidigare - har de lyckats bättre med detta tro? Det verkar ju som om de har "stulit" många finesser från mitt favvo-täcke - WeatherBeeta (som ju är minst en tusenlapp dyrare om man skall ha det med hals). Frågan är om jag skall vara en "spara" eller en "slösa". WeatherBeeta vet jag ju är kanonbra (har ett utan hals) - ThermoMaster är jag skeptisk till. Någon som har andra erfarenheter???
 
Nej så känner jag också, att det är lite väl dyrt för ett
"oprövat" märke...
 
Köpte mitt på Oslo Horse Show, från en återförsäljare som het Straight Line Equestrian. Har även sätt dom i olika engelska kataloger, kolla om dom har det på cam equestrian :confused:
Jättebra täcke är det hur som helst! :)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Min tränare tyckte att vi skulle börja ge vår ponny E-vitamin då hon går ganska hårt i nuläget. Jag har för mig att E-vitamin och...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: Karoliten
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 048
Senast: super
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 269
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 026
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp