JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bra VM-start för Susanne Ankermark
(Ridsport) VM I KÖRNING, ENBET PONNY: Susanne Ankermark fick till en riktigt bra start på VM i Lipica, Slovenien med sin Windy Boy Rocket. Efter torsdagens inledande dressyr ligger de trea på 46,08 straffpoäng.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Tinne Vilhelmson Silfvén på Paridon Magi och Rose Mathisen på Zuidenwind 1187.
Det var duon som inledde medaljakten för det blågula...
Hästnyheter
Sverige fick en lovande inledning på EM i Fälttävlan i Strzegom, Polen. Niklas Lindbäck, Louise Svensson Jähde och Anna Freskgård har...
Hästnyheter
Susanne Ankermark i enbetsklassen fick 55,17 straff och Ewa Nowén i parklassen fick 59,90 straff. VM för ponnyekipage i Breda drog idag...
Hästnyheter
Sverige fick en bra start på EM i fälttävlan i skotska Blair Castle. Laget ligger på en fjärdeplats i nationstävlingen efter dressyrens...
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Hej, är det någon som är veterinär här? Jag vill veta allt. Trivs du? Vad är bäst och sämst med yrket? Vad tjänar du? Hur stressigt är...
bellja
7 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag badade ihop med yngsta dottern igår. Det va inte varmt, men första chocken är värst sen går det rätt bra 😅
Idag började jag dagen...
FengurLaugar
10 minuter sedan
Svar: 710
Visningar: 20 640
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Utan att på ngt sätt försvara Ebbas beteende, det lilla jag sett tycker jag hon verkar svår. Men jag tycker att konflikten kring att hon...
mamman
27 minuter sedan