Brandsläckare

Vänd på den lägg örat mot. Låter det (typ vattenfall) och nått rör sig i den. Då är den okej.

Nej tippen tar inte mot. I alla fall inte i min kommun. Utan försäljningsställe eller brankåren har jag för mig. Inte behövt byta ut nån. Alla mina låter bra.

Räcker det med att vända ett par ggr bara? Vi köpte nya när vi flyttade in för ett år sen men har tänkt på underhållet.
 
Räcker det med att vända ett par ggr bara? Vi köpte nya när vi flyttade in för ett år sen men har tänkt på underhållet.

Kan räcka. Men har det fastnat så låter det inte. Vi gick över och uppdaterade för några år sedan. Efter att försäkringsbolaget var ute på inspektion.

Syrran hade en liten 2 kg. Som var tyst. Alla andra lätt. Så skulle vara okej.

Och släckare ska vändas regelbundet. Kommer inte ihåg om det var en gång i månaden eller en gång om året. Hålls det efter räcker det med en vändning. Sedan ska det vara ok.
 
Vänd på den lägg örat mot. Låter det (typ vattenfall) och nått rör sig i den. Då är den okej.

Nej tippen tar inte mot. I alla fall inte i min kommun. Utan försäljningsställe eller brankåren har jag för mig. Inte behövt byta ut nån. Alla mina låter bra.
Ska prova det. Tyvärr är den så pass tung att jag tycker den är svår att vända på.
 

Liknande trådar

Hemmet Via mitt försäkringsbolag fick vi en gratis genomgång av Anticimex kring hur vi kan förebygga inbrott, vattenläckor, brand osv. Vi har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 851
Senast: Krålus
·
Mat Ska strax handla till en sallad. I receptet står 2 dl granatäpplekärnor. På ett ungefär hur många granatäpplen behöver jag köpa...
Svar
16
· Visningar
1 153
Senast: tuaphua
·
Hemmet Så. -30 ute. Mitt vatten i köket klarar runt -20, alltså så kommer det frysa i natt. Det är bara vattnet i köket som fryser då det...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 937
Senast: FrDrake
·
Mat Ska ha en lite bjudning förv6 personer på lördag. Det blir slaktarbiff/njurtapp och svampsås, men har inte bestämt hur jag ska fixa...
Svar
17
· Visningar
654
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp