Brandväggar?

Lilla-S

Trådstartare
Hur stänger man av brandväggarna?
Jag kan inte logga in på msn :mad: , det kmr bara upp ett felmeddelande där det står att brandväggarna blockerar från att logga in.
Men det funkar ju inte att stänga av dem?? Nån som vet? :confused:
 
Sv: Brandväggar?

Om du bara har Windows-brandväggen så hittar du den på Kontrollpanelen. Där kan du även lägga till undantag, håller du tungan rätt i munnen så borde du kunna få den att släppa igenom MSN.

Detta förutsatt då att det är din dator, är det en skoldator eller något sådant så är det nog inte mycket du kan göra mer än att prata snällt med teknikerna.

Att helt stänga av brandväggen bör du undvika.

/Ida
 
Sv: Brandväggar?

Har också fått upp detta meddelande och det hade ingenting med brandväggen att göra, i mitt fall. Det var att anslutningen brutits och msn uppfattade det då som att brandväggen spärrade kommunikationen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
343
Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 634
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Jag måste verkligen ha tag på hörskydd som jag kan använda när det är mycket runtomkring mig för det blir helt öronbedövande, jag hör...
2
Svar
20
· Visningar
1 069
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi I helgen fick jag ett sms från elgiganten om ett paket på väg och att man kunde följa paketet via en länk. Jag avfärdade det som...
Svar
16
· Visningar
1 712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp