Brandväggar?

Lilla-S

Trådstartare
Hur stänger man av brandväggarna?
Jag kan inte logga in på msn :mad: , det kmr bara upp ett felmeddelande där det står att brandväggarna blockerar från att logga in.
Men det funkar ju inte att stänga av dem?? Nån som vet? :confused:
 
Sv: Brandväggar?

Om du bara har Windows-brandväggen så hittar du den på Kontrollpanelen. Där kan du även lägga till undantag, håller du tungan rätt i munnen så borde du kunna få den att släppa igenom MSN.

Detta förutsatt då att det är din dator, är det en skoldator eller något sådant så är det nog inte mycket du kan göra mer än att prata snällt med teknikerna.

Att helt stänga av brandväggen bör du undvika.

/Ida
 
Sv: Brandväggar?

Har också fått upp detta meddelande och det hade ingenting med brandväggen att göra, i mitt fall. Det var att anslutningen brutits och msn uppfattade det då som att brandväggen spärrade kommunikationen.
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
227
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
343
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 789
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp