Tussilago Trådstartare 3 Okt 2007 #21 Sv: Bred sadel.. Boj, tack för hjälpen! Fåga gärna så jag vet exakt, även om vi är rätt säkra. har denna sadeltillverkare nån hemsida?
Sv: Bred sadel.. Boj, tack för hjälpen! Fåga gärna så jag vet exakt, även om vi är rätt säkra. har denna sadeltillverkare nån hemsida?
Diabolical_Kitten 4 Okt 2007 #22 Sv: Bred sadel.. Yup dom har en hemsida (info om detta märke finns med i sadellistan) www.idealsaddle.com
Sv: Bred sadel.. Yup dom har en hemsida (info om detta märke finns med i sadellistan) www.idealsaddle.com
Tussilago Trådstartare 4 Okt 2007 #23 Sv: Bred sadel.. Tusen tack! Hittade! Ska kolla på sadellistan oxå! hittade inga bomvidder el dyl, men man får väl hoppas att det räcker till om det blir en sån!
Sv: Bred sadel.. Tusen tack! Hittade! Ska kolla på sadellistan oxå! hittade inga bomvidder el dyl, men man får väl hoppas att det räcker till om det blir en sån!
Diabolical_Kitten 4 Okt 2007 #24 Sv: Bred sadel.. Det går ju att måttbeställa också. Men har för mig att det finns ett par bomvidder att välja mellan, t.ex. 34, 35, 36.
Sv: Bred sadel.. Det går ju att måttbeställa också. Men har för mig att det finns ett par bomvidder att välja mellan, t.ex. 34, 35, 36.
Tussilago Trådstartare 6 Okt 2007 #25 Sv: Bred sadel.. Tacktack! De hade en dressyrsadel iaf! För det är nog det jag vil ha.. får mkt stadigare sits i dem.. Kanon!
Sv: Bred sadel.. Tacktack! De hade en dressyrsadel iaf! För det är nog det jag vil ha.. får mkt stadigare sits i dem.. Kanon!