Bredband, vad ska man välja?

mysboll

Trådstartare
Vi ska flytta och ska skaffa nytt bredbandsabonnemang.

Vad har ni för bredband?
Vilken hastighet?
Vad får ni betala per månad?
Har ni fast telefon?
Är ni nöjda?

Sv: Bredband, vad ska man välja?

eftersom du inte säger något antar jag att det är adsl som gäller då det är vanligast.

Vad har ni för bredband? glocalnet bredband (adsl)
Vilken hastighet? 24mbit (får ut 20-21mbit i verkligheten enligt bredbandskollen.se och andra källor)
Vad får ni betala per månad? 249kr/månad allt som allt inkl ip-telefoni
Har ni fast telefon? ja, ip-telefoni.. fungerar precis som vanlig telefoni, vanlig telefon används.
Är ni nöjda? ja, mycket nöjd.. första gången jag fått en hastighet som är inom vad jag anser acceptabel felmarginal på adsl.

jag tittade på _många_ alternativ innan jag tecknade bredband/fast telefoni och detta var det absolut billigaste alternativet om man inte nöjer sig med typ 0,5mbit.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 059
Senast: Enya
·
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 025
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka