Breeders Lätt B för ponny??

P

Picasso

Är det någon här som kan tipsa om tävling där det finns någon sådan klass? Någonstans i avlånga landet??
 
Skall du kvala till championatet vilket det låter som då du söker en Breedersklass, så kan jag meddela att det går bra att kvala i vilken vanlig LB som helt, på lokal tävlimg och uppåt. :)
 
Jo, det handlar om det (för dottern, inte mig... skulle vara något för domarna att skratta åt om vi bytte plats :o, själv är jag stolt i en vecka när jag får honom att fatta rätt galopp :banana:). Hon är faktiskt kvalad med ponnyn (i vanlig LB) men vi skulle båda vilja att hon hann rida ett Breedersprogram på tävling före finalen. Och det var inte lätt att hitta :(

Hoppas fortfarande att någon kan tipsa oss??
 
Jag börjar oxå få panik! skall rida henne själv, men har inte ens ridit en endaste kvaltävling för att vi blir portade här i gbg! "vi tar inte emot ungponny här..."
suck vad trött man är. Men till helgen skall jag till Lilla Edet och är välkommen! :D så det skall bli spännande faktiskt. Hittar du någon Breeders så PM:a gärna mig! Fast det är klart, det beror ju på var du bor... :confused:

jag har startat pållan en gång i LC där fick vi 73% så det känns ju lovande :banana:
 
OM det skulle vara så att du har en new forest så finns det möjlighet att rida Breeders programmen på new forest SM i år. Går i Vetlanda 30 juli-1 augusti. Propositioner på Svenska new forest föreningens hemsida samt på Vetlandaortens ryttarförenings hemsida. Men som sagt, tävlingen är bara öppen för new forest ponnyer.
 
Tack! Fler tips?? Borde väl finnas på något mer ställe???
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
363
Utrustning Som frågan lyder så tycker jag det är svårt att hitta en solskärms hjälm till just ett smalt och avlångt ansikte, jag syftar inte på...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: MiniLi
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 787
Senast: hhere
·
Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 162
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp