ragge Trådstartare 20 Maj 2007 #1 Briar eller Okeanos? Vilken skulle ni ha valt och varför? För och nackdelar?
Mabuse 20 Maj 2007 #2 Sv: Briar/Okeanos Jag hade nog valt Okeanos. Lite snyggare modell, samma stam, och lite bättre pris.
elle12 20 Maj 2007 #3 Sv: Briar/Okeanos Ska du sälja avkomman så är ju Briar mera känd och avkomman tror jag är lättare att sälja av den anledningen.
Sv: Briar/Okeanos Ska du sälja avkomman så är ju Briar mera känd och avkomman tror jag är lättare att sälja av den anledningen.
No1 20 Maj 2007 #4 Sv: Briar/Okeanos Okeanos. Briars avkommor imponerar inte så jag skulle nog chansa på Okeanos. Tror dessutom att okeanos är en klarare stjärna än B.
Sv: Briar/Okeanos Okeanos. Briars avkommor imponerar inte så jag skulle nog chansa på Okeanos. Tror dessutom att okeanos är en klarare stjärna än B.
Fiorano 20 Maj 2007 #5 Sv: Briar/Okeanos Okeanos. Håller med om att han snyggare typ och bättre grundgångarter. Ska bli väldigt kul att se om han blir en större stjärna på tävlingsbanan än storebror!
Sv: Briar/Okeanos Okeanos. Håller med om att han snyggare typ och bättre grundgångarter. Ska bli väldigt kul att se om han blir en större stjärna på tävlingsbanan än storebror!
ancan 21 Maj 2007 #6 Sv: Briar/Okeanos Jag håller med de som svarat innan. Briars avkommor imponerar inte så mkt på mig, trots att jag sett en del efter riktigt starka mödernen...
Sv: Briar/Okeanos Jag håller med de som svarat innan. Briars avkommor imponerar inte så mkt på mig, trots att jag sett en del efter riktigt starka mödernen...
Girasol 21 Maj 2007 #7 Sv: Briar/Okeanos Mabuse skrev: Jag hade nog valt Okeanos. Lite snyggare modell, samma stam, och lite bättre pris. Klicka för att se mer... Precis vad jag också tycker Gira
Sv: Briar/Okeanos Mabuse skrev: Jag hade nog valt Okeanos. Lite snyggare modell, samma stam, och lite bättre pris. Klicka för att se mer... Precis vad jag också tycker Gira