Briard som är tunnhårig...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare blindmelon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 100
B

blindmelon

Jag har just nu en briard inneboende och jag upptäckte nu när jag borstade honom att han är extremt tunnhårig längst bak på ryggen och ner mot magen. Han kliar sig inte och bryr sig inte då man tar där men det ser ju lite konstigt ut. Han är snart 10 år så han är ju gammal men brukar hundar bli tunnhåriga ??? Jag vill ju inte att min egen tik ska bli smittad av någonting, men han verkar ju som sagt inte vara sjuk. Någon som vet vad det kan bero på ???

Sv: Briard som är tunnhårig...

Har inga svar att ge då jag är ny i Briard-branchen. Dock kan jag tipsa om forumet på Briardklubbens hemsida. Finns under "Övrigt"

Sv: Briard som är tunnhårig...

han kanske håller på o fäller...vi hade en bouvier förut , dom är ju ung lika i pälsen, hon kunde vara sådär ful i pälsen en period i fällningen.....

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 621
Senast: Sel
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 875
Senast: TinyWiny
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 835
Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 405
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka