Brist eller dålig vana?

Tramptass

Trådstartare
Herr hund har börjat plocka i sig hästbajs :eek: . Han blir sex år i maj och är pigg i övrigt. Nu funderar jag om detta beteende kan bero på en brist eller om han helt enkelt har lagt sig till med en ful vana för att han har börjat tycka att det är tråkigt att vara med i stallet.

Sv: Brist eller dålig vana?

säg den hund som inte gillar hästskit ;). det är ett högst normalt beteende. han kanske bara inte har upptäckt hur smaskigt det var?

Hästbajs är gott tycker de flesta hundar, speciellt
om hästen inte smält maten ordentligt, då kan det
finnas hela havrekorn, betfor rester och annat mumsigt ;)

Jag tycker snarare att din hund verkar konstig som inte på nästan 6 år i stallet upptäckt delikatessen! :d :rofl:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 545
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 624
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur