Britt som fäller!

S

Salome

Min britt tappar extremt mycket hår just nu. Hör det årstiden till eller bör man ge något kosttillskott av nåt slag? Min ryss tappar nästan ingenting men de har ju helt olika päls. Igår kräktes britten upp en enormt stor hårboll, men det är väl ganska naturligt.
 
Vad är det för Britt? Namn osv :angel: :bump:
Britten har ju en sån päls som tyvärr fäller mycket och nu när det börjar bli kallt ska det väl bytas till bästa vinterpälsen.
 
Hon heter Svansviftarna Fortuna, är brunspotted. Ja det är ett gissel med allt hår överallt och så kräks hon ju upp så mkt hår ibland också!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 194
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 160
Senast: super
·
Övr. Katt Hur mycket är det normalt att en katt fäller? Hittekatten som numera går under namnet Muffin, har en ganska konstig päls (jag har...
Svar
9
· Visningar
834
Senast: Tiffany
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 387
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp