Broddar - Vilka är bäst?

Sv: Broddar - Vilka är bäst?

Lazio skrev:
Jag använder enbart elitbrodd.
Behöver inte byta på hela vintern.
Dom är inte billiga tyvärr, här på Granngården tar dom 9:- styck. :crazy:

Jo, fast det kan det vara värt!! Jag var och bytte broddarna jag köpt och fick tio nya istället och skulle prova, men.... LIKADANT! Köp alltså inte Hansbo!!!!

Jag köper mina elitbroddar av min hovis, han tar 5kr/styck.

Elitbrodden, helt klart! betalar också runt 5 kr styck

Jag tycker att tunahaken fungerar bra, gör över med kanske 20-32 brodd per säsong (20 om det skos med nya skor och hovis drar i dem innan han slår på skon). Jag tror jag köpt mina på b*rjes.

Måste rekommendera Guldskor, håller hela säsongen så slipper man joxet med lösa broddar. Finns med olika broddhöjder, 6 broddar per sko. Toppen helt enkelt!

Liknande trådar

Utrustning Köpte ny brodd härförleden. Idag när hästarna skoddes om skulle jag brodda om. Skruvade ur gamla brodden och skulle skruva i nya...
Svar
4
· Visningar
1 179
Träning Hej! Vill börja med att tacka er som tar er tid att läsa detta och kanske svarar :) Det skulle verkligen hjälpa OTROLIGT mycket! Jag... 2
Svar
21
· Visningar
3 253
Utrustning Jag har i många år förr använt elitbrodd pga dess överlägsna hållbarhet. Rekordet är tre säsonger på samma brodd. Men oavsett häst och...
Svar
18
· Visningar
3 469
Senast: Liten
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras... 2
Svar
21
· Visningar
4 371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka