Broderi+soffamys

MissFideli

Trådstartare
Broderi

Vad tycker ni om mönstret till mitt broderi? Väldigt verklighetstroget va?
2 stygn hann jag innan ett stycke Yoga lade sig i, bokstavligt talat.
broderi.jpg

Sv: Broderi

Fruktansvärt hjälpsamma t.o.m. Buddy är väldigt gärna med och försöker använda pennan... På golvet... :angel:

Sv: Broderi+soffamys

Mysigt!

Såhär gulliga är våra två monster! :love:

P7200037.jpg

min sover helst under lakanet... :angel:
melleobuddy001.jpg

så där bra går det när man ska bädda sängen med en galen kattunge :p

Kom igen när katten är vuxen kisse på 6-7 kg och ska hjälpa dig bädda sängen! Här är det smyga som gäller, Yoga kommer farande som ett spjut när jag ska bädda.

haha det hoppas jag att jag slipper :angel: med tanke på att Buddy Bus helst ligger o sover på mig så kommer jag nog dö då ändå :D

Mina föräldrar har en katt som var kraftigt överviktig. Var, inte är faktiskt. Men hon vägde iaf ynka 14 kg. En kväll när dom satt och tittade på TV och katten låg på mammas mage och sov, så drömde hon väl en mardröm för hon gjorde helt plötsligt en rivstart och for iväg. Mamma vek sig dubbel, blev kissnödig och fick tjusiga spår.

Mitt mellan skrälle har egen kudde och filt vid fotändan av sängen och hon går och lägger sig sammtidigt med mej och rör sig inte ur fläcken förän jag hivar ner henne när det är dags att bädda.
Tessitrtt.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
884
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 101
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 020
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 179
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka