lil-sis Trådstartare 25 Dec 2003 #1 Vilka ställen har broderade schabrak mer än lillhästen, hööks. börjes, exklusiv och HJ´s? Även möjlighet till brodyr på andra saker.
Vilka ställen har broderade schabrak mer än lillhästen, hööks. börjes, exklusiv och HJ´s? Även möjlighet till brodyr på andra saker.
S __Stilett__ 25 Dec 2003 #2 ridsportsaffärer brukar brodera. här gör dom det. kanonbra. kan köpa ett scabrak och ha det broderat medans man betalar :-D
ridsportsaffärer brukar brodera. här gör dom det. kanonbra. kan köpa ett scabrak och ha det broderat medans man betalar :-D
lil-sis Trådstartare 25 Dec 2003 #3 Mjo men de närmsta som jag vet är i Upplands Väsby, dvs låååååååååååångt bort I "värsta" fall så får jag köpa schabraken på butiken nära och brodera på ett annat ställe (typ granne med ridsportbutiken iaf...)
Mjo men de närmsta som jag vet är i Upplands Väsby, dvs låååååååååååångt bort I "värsta" fall så får jag köpa schabraken på butiken nära och brodera på ett annat ställe (typ granne med ridsportbutiken iaf...)
L Liten_men_tuff 25 Dec 2003 #4 Skrädderier ? , Eller ja vad man nu kallar det Såna som lagar kläder iallafall , brukar vara billigare
Skrädderier ? , Eller ja vad man nu kallar det Såna som lagar kläder iallafall , brukar vara billigare