• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 067
Sv: Brodyr?!

Det väljer du ju helt själv! :) Min personliga smak är att vänster är snyggast (och det är väl också kanske vanligast?)

Tycker sista var finast!

tycker precis som russis. Vänster sida och den sista....

äkta wanna be eller vad? :p

jag tycker 3an va snyggast, orginell men den går att läsa! :D

3an är snyggast och man ska ha på vänster sida :p

Jag tycker att vänster sida är snyggast. Av de där tycker jag att någon av de lite mer skrivstilsaktiga var snyggast.

3an va snyggast=). och jag skulle satt texten på höger sida för att inte va som alla andra.

Lonely skrev:
På vilken sida har man brodyr på schabrak? vänster eller höger?

Sedan vilket teckensnitt är finast tycker ni?
Olika Teckensnitt

:)

Vänster sida och font nr 3. :)
Vart kan man beställa brodyr med de där typsnitten???

//Celia

tycker vänster och det sista, det är vad jag har tänkt brodera på ett täcke från Horze och tycker att dte är snyggast. Men alla tycker ju olika

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 401
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka