Sv: Brodyr?!

Det väljer du ju helt själv! :) Min personliga smak är att vänster är snyggast (och det är väl också kanske vanligast?)

Tycker sista var finast!
 
Sv: Brodyr?!

tycker precis som russis. Vänster sida och den sista....

äkta wanna be eller vad? :p
 
Sv: Brodyr?!

jag tycker 3an va snyggast, orginell men den går att läsa! :D
 
Sv: Brodyr?!

3an är snyggast och man ska ha på vänster sida :p
 
Sv: Brodyr?!

Jag tycker att vänster sida är snyggast. Av de där tycker jag att någon av de lite mer skrivstilsaktiga var snyggast.
 
Sv: Brodyr?!

3an va snyggast=). och jag skulle satt texten på höger sida för att inte va som alla andra.
 
Sv: Brodyr?!

Lonely skrev:
På vilken sida har man brodyr på schabrak? vänster eller höger?

Sedan vilket teckensnitt är finast tycker ni?
Olika Teckensnitt

:)

Vänster sida och font nr 3. :)
Vart kan man beställa brodyr med de där typsnitten???

//Celia
 
Sv: Brodyr?!

tycker vänster och det sista, det är vad jag har tänkt brodera på ett täcke från Horze och tycker att dte är snyggast. Men alla tycker ju olika
 

Liknande trådar

Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
821
Träning Jag och min syster har en foderhäst, varmblodig travare, som vägrar gå i högervarv i longeringen. Ridning i höger varv är inget problem...
Svar
10
· Visningar
1 275
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 172
Senast: gul_zebra
·
Utrustning Hej, Håller på att gå igenom transporten inför kommande besiktning och allt fungerar utom vänster bakljus (bromsljus frungerar) och...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: Silwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp