Jo, det har vi ju hunnit med
@Killaloe 
Har tänkt ganska länge att jag ska uppdatera er, men har dels velat vänta på bilderna och dels varit ganska slut sen bröllopet. Så fort jag börjat komma tillbaka på banan har det varit dags för någon inplanerad aktivitet och sedan har jag varit däckad igen.
Vi hade vår ingång till imperial march och Vagners brudmarch. Då kyrkan är en korskyrka gick vi in från varsitt sidskepp och möttes i mitten av kyrkan. När organisten övergick till brudmarchen fortsatte vi tillsammans. Det blev väldigt effektfullt, bortsett från att prästen fick associationer och glömde bort första psalmen för att han var tvungen att vända sig mot altaret och kväva skrattet...
Nu vet jag inte om tiden kom med, men kolla 6:08 in i videon.

Han blev dock förlåten då han hade skrivit ett så fint bröllopstal och för att jag när jag kollar på inspelningen från bröllopet ser hur han dansar och sjunger/mimar med i solosången.

Dessutom så sjöng han och två andra gäster en väldigt fin visa på festen sen.
Men mellan festen och vigseln åkte vi hem för att ta bilder, det är nämligen där vi träffades, där vi spenderade vår första "dejt" och där vi förlovade oss. Så nu blir det bildbomb!
På den klippan satt vi och kollade på solnedgången, alla tre tidigare nämnda tillfällen.
Min fina frisyr som jag tillsammans med brudtärnornas uppsättningar fick i bröllopsgåva av min frisör.
Hur många personer krävs det för att flytta en
@ajdidodii över sand när hon är iförd brudklänning och klackskor? Svar: Ungefär lika många som för att få in henne i en bil.
Hela följet
Är man i hästhagen och fotar så måste väl ponnyn vara med på bild också? Fast den busan försökte äta upp mina blommor.

Lite extra roligt att det är just hon som är med eftersom hon är född på ön, egen uppfödning.
Pausgos, jag märkte inte att vi hamnade på bild där, trodde att de fortfarande var uppe för mannens enskilda porträtt.
Min fantastiska brudbukett som var en bröllopsgåva av min farbror, faster och fasters mor. Det är min faster som har gjort den. Hon fick fria händer med kommentaren att bröllopet går i rött, vitt och blått och att jag tycker att det är fint med hängande/fallande brudbuketter.
Avslutningsvis har vi vår fantastiska tårta som en vän till mig har gjort. Hon tog fasta på det marina temat och la in ett par åror som en hint till mannens intresse av rodd. Högst upp har hon skrivit "Mitt ankare, mitt segel"