Haha, alla sätt är bra, utom dom dåliga!Igår lottade vi om efternamnetTyvärr förlorade jag men det känns ändå ok då det var på lika villkor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, alla sätt är bra, utom dom dåliga!Igår lottade vi om efternamnetTyvärr förlorade jag men det känns ändå ok då det var på lika villkor.
Haha, alla sätt är bra, utom dom dåliga!Meen... Innebär det att du får bestämma namn på dom eventuella barnen?
Äsch, typiskt! Fast å andra sidan har du nog rätt i att det är mysigt att välja barnnamn ihop.Nej, vi körde ju lottning så vi får bestämma barnnamn ihop. Hade jag gått med på hans efternamn utan lottning så hade jag fått välja barnnamn och vice versa.
Så jag förlorade alltÅ andra sidan tänker jag att det nog är mysigt att välja eventuella barnnamn ihop.
![]()
Hur går det för er andra nu? Idag har vi provat vår middag som kommer bli jättegod!
Nej, vi körde ju lottning så vi får bestämma barnnamn ihop. Hade jag gått med på hans efternamn utan lottning så hade jag fått välja barnnamn och vice versa.
Så jag förlorade alltÅ andra sidan tänker jag att det nog är mysigt att välja eventuella barnnamn ihop.
![]()
Ja tänkte typ 10 pers i kyrkan och sen 50+ festen.. Vill helst inte ha allt för många åskådare på vigseln.
Men å andra sidan skönt att ha allt gjort på en och samma dag. Haha får nog fundera på detta![]()
Förrätt blir bacongratinerad palsternackssoppaVad blev det för meny? Kommer inte ihåg om du skrivit tidigare![]()
I och för sig, men i inbjudan hade vi skrivit 17 april (samtidigt som osa för enkelhetens skull) enligt önskemål från föreningen.@ajdidodii De kanske sätter in i samband med bröllopet? Det hade nog jag gjort om jag vore gäst.