• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Molvi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 032
M

Molvi

Haloj ! är på jackt efter en snyggbrösta, utan martingal.
Inte allt för dyr gärna under 500 - lappen.
Någon som vet någon butik som har den ?
vet att de flesta har dom , men kan inte hitta en snygg.
hjälp mig :D

molvi

Sv: Brösta.

Jätte svårt att veta vad du letar efter :angel: men jag köpte min från Börjes i Tingsryd. Det är en brösta (kingston) med avtagbar martingal, grön resår. ja, du kan ju själv kika :P
Gå in på http://www.borjes-tingsryd.se klicka hästaffär sen sök brösta.
Jag tycker iallafall att det är en snygg brösta för bra pris.

Men som sagt, har ingen aning om vad du letar efter. ;)

Jag har en Devoucox (stavas??) hoppbrösta som du kan få köpa! Men den kostar 4-500 eftersom den är väldigt dyr ny.. Och jag har inte använt den jättemycket pga att den inte behövs längre.

smiling_sun skrev:
Jag har en Devoucox (stavas??) hoppbrösta som du kan få köpa! Men den kostar 4-500 eftersom den är väldigt dyr ny.. Och jag har inte använt den jättemycket pga att den inte behövs längre.

Okej bild ? :)

loveratte skrev:
Jätte svårt att veta vad du letar efter :angel: men jag köpte min från Börjes i Tingsryd. Det är en brösta (kingston) med avtagbar martingal, grön resår. ja, du kan ju själv kika :P
Gå in på http://www.borjes-tingsryd.se klicka hästaffär sen sök brösta.
Jag tycker iallafall att det är en snygg brösta för bra pris.

Men som sagt, har ingen aning om vad du letar efter. ;)

Wow :P rikigt snygg faktiskt !
vart bor du ? undrade hur mycket du betalade
för frakten ! jag bor i onsala en bit utan för göteborg !
Tack :D:D
molvi :D

Senast ändrad av en moderator:

okej, den var fin !
får tänka på saken !
men grejen är den ju att jag har svartträns,
utan nosgrimma så man tänker inet så mycket
på det, och en havannabrun sadel, i med att jag inet ska använda martingal till så ser det väll snyggare ut att ha en brun brösta ?

molvi

Ja det var ju tur att du hade brun sadel då! Men PM:a mig om du bestämmer dig...

Aa okej :)
fast jag tror jag kan säga nu,
att jag får nog ta och köpa den på börjes.
men tack endå för erbjudandet :D

molvi

Jag bor i Örebro eller Kumla för att vara exakt :P
jag kommer inte ihåg vad jag betalade i frakt men det går att se innan du beställer. tror inte det har med var man bor, kan iaf inte skilja så jätte mycket. kul att du gillade den! jag är helnöjd med min, o så passar den gröna färgen min mörkbruna häst så bra ;)

loveratte skrev:
Jag bor i Örebro eller Kumla för att vara exakt :P
jag kommer inte ihåg vad jag betalade i frakt men det går att se innan du beställer. tror inte det har med var man bor, kan iaf inte skilja så jätte mycket. kul att du gillade den! jag är helnöjd med min, o så passar den gröna färgen min mörkbruna häst så bra ;)

okej :) , jag skickade ett mejl man får betala 97 kr i frakt.
så min kompis ska köpa lite saker med så delar vi på frakten !
tack för du la in den, annars skulle jag aldrig hittat den ;P

molvi

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 434
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31