• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare _jes
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 384
J

_jes

Någon som ska till BRS i februari? Jag ska nänmligen dit och det skulle vara kul och få kontakt med någon innan man åker ner :)

Sv: Brs

hejhej
ska du ner och börja skolan vad ska du gå för kurs.? ska troligen börja i maj på 9 veckors kursen.
;)

jag har också sökt kursen som startar i maj. ska du åka till newmarket för intervju, eller har du löst det på annat sätt?

jag gick pa brs for ett par ar sedan, men jag bor o jobbar fortfarande i newmarket :p
hoppas du kommer trivas pa skolan, jag hade jattekul :)

Hej!
Jag ska åka ner på 4 veckors kursen som börjar 10 februari och slutar 7 mars (:

Hej!
Jag var på intervju i stockholm i december, så nu ska åka ner den 10 februari för att börja 4 veckors kursen (:

kul!

själv åker jag till newmarket 19/2 för intervju. börjar 26 maj, om jag kommer in vill säga:P

du får berätta allt om allt, så jag vet vad jag har att vänta mig^^

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
268
Senast: attheedge
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
685
Senast: corzette
·
Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 605
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 826
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka