Bruks IPO SM 2008 Västerås

Sv: Bruks IPO SM 2008 Västerås

Lite OT

Jasså är det det hundar Bruks IPO handlar om!

Chefen och jag åkte förbi en skylt vid E18 i tisdags där det stod att det skulle vara SM i det, men vifattade aldrig vilken "sport" det var

haha jade va lite OT men nu vet ni iaf fall. Jag skulle passa på att åka dit lite under söndagen att titta ganska stort evengemang.

Jag har funderingar på att åka dit å kika, ska ev tävla i Västerås den helgen i alla fall...
Rätt häftigt att se, hade ju SM här hemma (Borlänge) för två år sedan.

I kväll har vi haft sista mötet inför tävlingen.

Börjar bli lite nervös:).

Hämtade också mitt parkeringstillstånd, kepa och t-shirt.

hihi jag börjar bli nervös åt min mamma, och hon har redan gått på full virr-varr här hemma så det är mest skönt att hon redan åkt ;)

PMa mig gärna om vad din mamma och hennes hund heter, så jag kan hålla ett extra öga på dem!

Var inne och kolla på hunddata på din mammas hund och han hade ju en massa cert i spår. Hur kommer det sig att han inte är SBCH/SSPCH?

Har för mig att de är så här (eller har varit)
antingen GK vallhund eller 2:a på inter. utsällning.

Det har han fått nu, så jag vet inte om någo ändrats eller så :crazy:

Prata med mamma precis och hon hade inte skickat in pappren från utställningen så det var därför...

Ska snart åka ut till klubben. Får väl se om din mamma hamnar på något av våra spår!:banana:

Hoppas det går bra för henne!

Åh, hade velat gå på banketten, men när jag kollade om biljetter så var de slut...:cry::(

Ja faktiskt han är mer än värd det som han slitet med den hunden o den har missat flera SM för den har varit skadad.

Tyvärr kasta han bort guldpengen när han körde uppletande för han kalla in hunden när han trodde att han gick på folk men sista pinnen låg där.

Som tur är det enbart hundförarens fel o inte hunden för den gjorde ju rätt.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med... 2
Svar
24
· Visningar
6 193
Hundavel & Ras Tja, ni som känner mig från AoH vet att det blivit ett antal rasvalstrådar genom åren :p (vilket faktiskt varit till stor hjälp, jag...
Svar
8
· Visningar
1 189
Senast: snorp
·
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 991
Senast: Och_Aye
·
Hundavel & Ras Jag går första året på gymnasiet och läser unghäst. Jag bor på internatet 78mil ifrån mitt hem norr om Stockholm, så jag kommer inte hem...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka