Brun Sadel !!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Idrus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 3 200
I

Idrus

Nu har jag vart å provat ut en brun sadel till min häst, nu till fråga, vad för färg på schabrak/vojlok passar en brun sadel ? :D :p Har haft en svart innan :angel:

Hästen:
51501_1172857362.jpg

Tack på förhand :bow:

Sv: Brun Sadel !!

vart får jag tag på snygga creme färgade schabrak då ? :p :D

Men alla märken har ju cremefärgade schabrak!:p Bara ta det märket som du tycker är snyggast, och så köper du det i creme, svårare än så är det inte...;)

jaja, men jag tänkte ifall ni tyckte nån speciell.. :p

Det är väl du som ska ha schabraket, inte bukefolket!:p Ta det du tycker är snyggast!:)

aja, men passar gul ? för jag har nyss köpt en gul :p

Gul? Knallgul då eller? Det är inte så fint tycker jag!:p

Creme, lite ljusare, eller mörkare är fint! Annars funkar alltid marinblått!:)

blått :crazy:
inte på mitt sto.. som vanligtvis bär rosa/lila :D

Marinblått är ju skitsnyggt, funkar till allt!:love: Lila och rosa däremot...:crazy:

Lila till en brun häst är::crazy: Rosa det också!

Ta snygga, stilrena färger, det funkar alltid, inte typ rosa eller lila!:crazy: :p

Min kompis älskar rosa, och hon har precis köpt en täcke på GHS, och hua vad fult det är, till en svettfux!:crazy: Kan väl säga att min tränare får damp, och att hon typ blundar så hon slipper se det...:rofl:

Blått finns i många olika nyanser ;) Mörkblått/marinblått är stilrent!
Men lila och rosa till brun häst med brun sadel?? Näe...:crazy:

Lila till en brun häst är::crazy: Rosa det också!

Ta snygga, stilrena färger, det funkar alltid, inte typ rosa eller lila!:crazy: :p

Min kompis älskar rosa, och hon har precis köpt en täcke på GHS, och hua vad fult det är, till en svettfux!:crazy: Kan väl säga att min tränare får damp, och att hon typ blundar så hon slipper se det...:rofl:

Å jag tkr blått är: :crazy:
Din kompis har bra smak :)

Nån som kan komma med nån annan färg än FUL BLÅ ?

Precis som nån sagt tidigare så är creme skitsnyggt till brun!:d
Annars passar ju grönt bra till bruna sadlar, både ljus och mörkgrönt.
Rosa och lila skulle nog passa bättre under en svart sadel, om man nu måste ha det *uäk* :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 290
Senast: iNHALE
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka