Brun Sadel !!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Idrus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 3 200
Sv: Brun Sadel !!

Men blå till ett sto ? :crazy: Hade vart snyggare på en vallak eller hingst..

Muppen ???

Men sådär tänker man ju inte!:p Iaf inte jag, om det är ett sto eller en valack!

Jag menar, ett marinblått schabrak på en brun valack, och ett marinblått schabrak på ett sto. Vad är skillnaden, står det skriver i pannan på hästen att det är ett sto, och att man absolut inte får ha "sk enligt dig" killfärger på ett sto!

Om du ser två bruna hästar, med marinblåa schabrak, ser du då vem av dom som är stoet, och vem som är valacken, om du bara kastar ett öga??:p

Och nu tar jag bara färgen marinblå som ett exempel...:)

Förlåt, men det låter lite roligt!:rofl: ;)

Okej, nu ska jag hålla tyst, jag gör mer oreda än ordning här!:angel: :o

Tja, eftersom hon inte vill lyssna på mina "goda råd" ( :cool: :angel: ) så är det väl bättra att hon lyssnar på dig då, för hon vet ju vem du är iaf...;):p

Ja, sist jag kollade iaf...:angel: *trött*:rofl:

Nä, men det är klart att ni känner varandra...:p

Visst har vi pratat i min travar tråd, men jag har aldrig träffat henne :eek:

Det har jag faktiskt inte sagt heller!.p

Men ni har ju snackat mycket med varandra, och då känner ni varandra!:idea: :D

Men sådär tänker man ju inte!:p Iaf inte jag, om det är ett sto eller en valack!

Jag menar, ett marinblått schabrak på en brun valack, och ett marinblått schabrak på ett sto. Vad är skillnaden, står det skriver i pannan på hästen att det är ett sto, och att man absolut inte får ha "sk enligt dig" killfärger på ett sto!

Om du ser två bruna hästar, med marinblåa schabrak, ser du då vem av dom som är stoet, och vem som är valacken, om du bara kastar ett öga??:p

Och nu tar jag bara färgen marinblå som ett exempel...:)

Förlåt, men det låter lite roligt!:rofl: ;)

Okej, nu ska jag hålla tyst, jag gör mer oreda än ordning här!:angel: :o

Ja, men jag har säkert fått det ifrån att dem flesta tror att speedan e en pojk bara för att hon heter Speed Them Down ? Så då ska dem väl få veta att det är ett sto :p Jag tkr iaf att det är snyggt med rosa å sånt, å du tkr blått e fint. Men rosa å sånt, vrf passar inte det på en brun häst ??? Tänk om jag hade sagt att du tex inte skulle passa i din blonda hårfärg.. Hade du färgat om det till typ svart för att inte det matchar din bruna tröja ? :angel: :D

Tänk om jag hade sagt att du tex inte skulle passa i din blonda hårfärg.. Hade du färgat om det till typ svart för att inte det matchar din bruna tröja ? :angel: :D

Ja, såklart, jag gör allt som buker säger till mig!:idea: :cool:

Och med att rosa inte passar, jag tycker att det skär sig i pälsen, samma om du tagit orange, det passar helt enkelt inte in i den mörkbruna pälsen! Det skär sig då!

Tycker jag då...:p

Du är en mkt elak person ! Min matte har rätt, Rosa e fint :devil: /Speedan

Prova med ett lila till :D Hade nog kunnat se coolt ut :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 290
Senast: iNHALE
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka