bruna boots

Breccia_

Trådstartare
helst eskadron (matcha benskydden haha) vill jag ha.
hittade bara grå mocca när jag köpte mina bruna skydden på globen och det kändes lite halvdumt att köpa.
har svarta o vita men det skulle vara snyggt med bruna helt klart.
tack!

Sv: bruna boots

Jag tror inte eskadron har bruna boots. Men profassional Choise och equiegard har brunna boots. Men equiebootsen från hööks skulle inte jag vilja ha. Å prof. Chise boots har ja inte provat men ska önska mej sånna i jul klapp:D :banana:

prestige har tabacco assnygga läderboots...köpte professional choice på globen...snygga och slitstarka tror jag :P

Jag har beställt ett par bruna eskadron boots från calevo.com (om adressen var så)

Jag har bruna Eskadron mocka boots. :)
De fanns på Globen men jag köpte det sista paret. :p
Charlies häst och hund sålde dem.

grejerfrngloben008.jpg

:D

p.c. är inget jag vill ha på min häst, kvalitén är inget att hurra för + att dom är ju helt i neoprene, usch :angel:

Lord Owen; USCH vad elakt :eek: skitsnygga är dom :d skulle passa såå bra till mina skydd.

hurtigmartina: ah tack för tipset :)

;)

Ja, de är skitfina. Fast det fastnar lätt skit i dem men vad gör det, mocka bootsen är ändå klart snyggast. :d

Vad har du köpt för skydd? Bild?

Jo tack, jag har vita - väldigt praktiskt! haha.

Bara vanliga bruna damasker köpte jag :) Av några danskar som jag inte fattade vad dom sa till mig :D

Fast de är ju rel. lätta att borsta av. :D

Okej, jag vill ha vita dressyrskydd (sådana som går runt om), fast inte nu när det är så jäkla lerigt överallt.

Jag har stulit pappas mockaborste till stallet :angel: Funkar finfint ;)

Det vill jag oxå men jag har inte hittat några som jag tycker har fint ludd inuti, dom ser så hemskt plastiga ut. N.E.W-skydden vill jag ha förrut sen såg jag dom live o då var dom inte så attraktiva längre :p
Näe lindor funkar helt enkelt!

Breccia_ skrev:
Jag har stulit pappas mockaborste till stallet :angel: Funkar finfint ;)

Det vill jag oxå men jag har inte hittat några som jag tycker har fint ludd inuti, dom ser så hemskt plastiga ut. N.E.W-skydden vill jag ha förrut sen såg jag dom live o då var dom inte så attraktiva längre :p
Näe lindor funkar helt enkelt!

:p

N.E.W skydden tyckte jag var fina men när jag såg dem i verkligheten så såg de bara stora och klumpiga ut. :crazy:
Hittade ett par jättesnygga hos Charlies (där jag köpte bootsen) på Globen men jag orkade inte lägga 1100 kr på två ynka skydd.
Lindor är klart snyggast men ibland hinner man inte / orkar inte linda. :o

jag tyckte N.E.W-skydden är för små o tunna :o haha! dom var så platta o plastiga på riktigt, jag vart jättebesviken. jag vill ha fluffiga skydd ju ;)
näe precis, därav vart det ett gäng damasker. ganska skönt som igår att bara kasta på hästen ett gäng benskydd o fjanta runt lite!

:o Jag som tyckte de såg ut som att ha två rakade får på benen.

Ja, det är trevligast så och så är de lätta att rengöra. OM de inte är av mocka. :angel:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·
Hemmet Har köpt lägenhet där köket har kvart klinker på golvet, vita högblanka skåpluckor och svart bänkskiva. Köksmöbler till detta? Litet...
Svar
10
· Visningar
531
Senast: gullviva
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 891
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka