Bruna chaps!!!

r_freddy

Trådstartare
Jag håller nu på att leta ihjäl mig efter ett par hellånga bruna chaps utan fransar :d
Jag var in på hööks i går och tittade på de som finns där. Men de satt så tajt nere vid foten :cry: Vill att det ska vara lite vidare där men tajt i övrigt :crazy:
Finns det någon där ute som vet var man kan få tag i ett par bra :confused:

Sv: Bruna chaps!!!

Annars har Dyón mocka chaps utan fransar. Finns hos www.equinet.nu i brunt. Pris: 2200:-

1310.jpg

Mörkbruna Dyón chaps i skinn, utan fransar 3596:-
1312.jpg

Men klart snyggast är ju Dyón chasps med fransar. 3948:- kostar de och finns i lite olika färger.
1311.jpg

Jacson har ju också chaps, med eller utan fransar, - i svart och brunt, går såklart inte och mäta sig med Dyón, men så är priset ett annat också.. och de har ändå klart prisvärda produkter! Kolla på www.jacson.se

jag har lånat ett par sådana h**ks-chaps från en kompis, och jag lovar, de är DÖSKÖNA att rida med:banana: När nästa studiebidrag kommer...då jävlar:D

Jag har ett par långa Dyonchaps, bruna i mocka utan fransar, ursnygga men de är tyvärr för stora...De är endast använda några gånger, tror att de är stl M. Skriv om du är intresserad.

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Zpunk
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 430
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 856
Senast: Squie
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 240
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka