Bruna stövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Graendal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 36
  • Visningar Visningar 5 218
G

Graendal

Första frågan, inte jätteviktigt men ändå: Tycker ni man kan tävla dressyr med bruna stövlar?

Vill ha ett par stövlar som är:
- Rödbruna
- Måttbeställbara
- Gärna med hög båge
- Gärna ganska mjuka i skaftet
- Klassiska och eleganta, "dressyriga" ;)
- Inte kosta mer än 4000 (måttade)
- Så bra läder som möjligt för så billigt pris som möjligt :p

Snörning eller inte och dragkedja eller inte spelar mindre roll! Har ni några bra förslag? Hit me :)

Sv: Bruna stövlar

Ja det är klart man kanm, är resten av utrustninben brun är det snyggt!
Centaur har ett par jättesnygga.

Ja!! självklart kan du tävla med bruna stövlar.
Cavallo har en jättefin ny stövel Gr*nd Prix. Kolla deras hemsida, tror att den går att få i brun. Annars en som heter W*inner Plus.

(oj hoppas att detta inte är för mkt reklam)

Åh, jag vill också ha bruna snygga stövlar, följer denna tråden med spänning:D

Fast jag hade faktiskt tänk köpa några snygga bruna Vintage-stövlar till att rida i, om jag hittar några som passar. Annars har jag mina vanliga, men skulle vilja ha ett par bruna hemma.

ja det har hon. :angel:

två par faktisk, mörkbruna och rödbruna. dom kostade strax under 4000 med frakt från italien, måttade och jättefint mjukt läder.

Du glömde skriva att de är SUPERSNYGGA (:love:) också ;)

TS: Matchar stövlarna resten av utrustningen är det supersnygg! Är det blir missmatch ser det snyggare ut med svarta stövlar.

Jag har bruna stövlar när jag tävlar! Händer att jag har svarta också, men när jag har all utrustning på hästen brun så tycker jag att det blir snyggast med bruna stövlar.

mja dom ljusa har snörning. inte dom mörka. är två olika modeller.

såg dom ljusa utan snörning också och dom var inte så snygga, så det blev med.:p

Aj, aj, aj.... Ska du eller jag maila Brinken och säga till? ;) (fast han har ju svarta stövlar iof)

:D

Gör det du, jag är för feg :angel:

Fast jag tycker även att Briar skulle vart snyggare i svart läder. Dressyr ska vara svart, dystert och tråkigt *hrm* ;)

bara på tävling, annars har han flera par bruna.

Tt: svart läder kan aldrig bli så bra och så fint som brunt, eftersom det är fullständigt dränkt i färg! vilket förstör lädrets naturliga struktur och gör det dött och tråkigt..

bara på tävling, annars har han flera par bruna.

Jo, och Kyra också. Det verkar överlag som att "proffsen" har bruna till vardags men svarta till tävling. Undrar egentligen varför....

Jag kan ju förstå varför de har svart till tävling, men undrar varför så mga har brunt till vardags. För att smutsen syns mindre? (:D)

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: MiniLi
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka