Bruna träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _SaintTropez_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 917
S

_SaintTropez_

Nån som har nått tips på snygga mörkbruna träns? Vill ha det lite som "slit och släng" träns så det bör inte vara allt för dyrt. (ca 0-600 kr kanske). Ska köpa ett mer fin träns sen när jag sett om pållen passar i brunt. :) :love:

Sv: Bruna träns

jag köpte ett jättefint brunt från ridsportshopen till min häst, jättebra kvalité, snyggt, man fick två pannband, tyglar för under 400 kr.

Sv: Bruna träns

har själv parade-tränset från Börjes som slit&släng träns. Har det med aachen, men finns ju även i pullar. Kostar nog runt 400 utan tyglar.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 743
Senast: ildiko
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 365
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka