Brunt hackamore

niardasp

Trådstartare
Jag vill ha ett brunt hackamore men jag hittar inget, någon som har tips på internetaffär eller riktig affär i stockholmsområdet?

Jag vill ha ett i mörkbrunt läder med kedja under hakan, inte i nylon eller med läderrem under hakan.

Tack!

Sv: Brunt hackamore

Aah, vad bra!
Har du bild? Vad kostade det?
Och det är ett sånt med korta skänklar?

Ingen bild, vet inte vad det kostade.
Men ehm... Tror det är Hansbo som säljer bruna så ring runt lite och fråga vilka som kan ta in sånna! Bör inte kosta mer än 200 kr. Vilket håll i Stockholm bor du åt?

jag ahr ett med mässing kedja. jättesnyggt. i läder mörkbrunt köpte begangnat alla hästaffärer kan typ ta hem det oftast om du bara frågar

Okej! Får ta och åka runt och spana lite då :)

annnaaa: mörkbrunt med mässingskedja hade inte varit helt fel..

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
1 081
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 294
Senast: sweep
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den... 2
Svar
20
· Visningar
2 249

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka