Brunt till svart häst?

Sv: Brunt till svart häst?

Absolut! Tycker d är jättesnyggt speciellt med rödbrunt :d

Inte den snyggaste bilden men tyvärr den enda jag har.

13183287.jpg

Väldigt ot, men vad har du för sadel? PM:a gärna så det inte blir totalt off topic :D

Btw så tycker jag att MÖRKbrunt, inte ljusare än oxblod, är snyggt på svarta hästar. Dressyrgrejer ska vara svarta till en svarthäst, gärna med vita detaljer, typ vit fodring.

klart man kan :D
Medis har det. Däremot har jag svart till min svarta.
18839724.jpg

jag tkr att det är dnyggt på nästan alla men främst till bruna och svarta hästar:D

Nej det är vedervärdigt om hästen verkligen är helt svart. Min svarta kommer inte i närheten av brunt.

akern_189404.jpg

Ett brunt träns hade förstört hela bilden.

Kl.
Klart du kan ha det! Svarta hästar passar utmärkt i brunt, speciellt lite ljusare brun, ex. Oxblod och Havanna

jaa, det är jätte snyggt med brunt till svart häst, om man har svart blir det så enfärgat :)

*kl*

Jag har hur som helst beslutat mig för att det är fult med brunt på svarta hästar, men det är ju bara hopputrustningen som kommer vara brun så det lär väl inte synas allt för ofta! ;)
Blir kanske inte ens en svart häst så. Men tack för alla svar! :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
453
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Muddypaws 24/25