Brunt till svart häst?

Etoile

Trådstartare
Kan man ha brun utrustning (rödbrun eller mörkbrun) till en svart häst? Funderar eftersom jag har kvar lite hoppgrejer från förra hästen i brunt, och tänk om jag köper en svart häst, palla att byta ut hela hoppförrådet också :cool:

Lägg gärna in bilder på hästar med brun utrustning (träns och sadel).

Sv: Brunt till svart häst?

Ja det tycker jag absolut! :)

Såhär ser min häst ut när han är som mörkast.
10093417.jpg

15828778.jpg

14578500.jpg

14509471.jpg

Självklart kan du ha brunt till en svart häst! Det är ju jättesnyggt :) Brunt passar till alla, och svart också!

klart du kan! Finns ingen snyggare färg än rödbrun på en svart häst :love:

På den pollen såg det rätt snyggt ut ändå :) Så då kan jag pusta ut! Ska ändå inte ha hoppgrejerna alltför ofta ;)
Tack för bilderna!

Ja jag tycker det är snyggt! Det var så lite! :)

Till hopphäst? JA

Till dressyrhäst? NEJ

Är min personliga åsikt.. Min fries var MKT snyggare i sin svarta utr än i den bruna!

jag har brunt till min fries....men jag tycker inte det är snyggt! eller jo, för o variera med, men inte för o rida konstant.

jag ska köpa ny sadel nu och kommer absolut välja svart.

*kl

Jag har brunt till min svarta nordis och tycker det är jättefint. Men det är jättefint med svart också :) Ska försöka ladda upp en bild, har lite problem med det där med bilderna :P

klart du kan ha rödbrunt tills svart häst..:d super snyggt.. så här fin var mitt sto i sitt oxblods färgade träns..:D
1010415_full.jpg

Bilden har visats lite var stans här på buke innan..:p

th1010416_full.jpg

Fast färger på denna bilden är rätt dålig...

Senast ändrad av en moderator:

Humm.. tror jag har tröttnat lite på rödbrunt/oxblod till mörka hästar faktiskt... :( Blir lite stor kontrast liksom. Men men, jag har ju inte köpt en häst än så ;)

* kl

Nu har jag fått hum med det här med bilder så här kommer de:bump::

Dennis och jag
17901613.jpg

På dressyrträning, ignorera dock sitsen :P
18591266.jpg

Självklart, det är såååååå snyggt :love::love:
Tkr det är mkt snyggare med brunt läder än svart :d

har ett svart sto å vi har mörkbrunt saber-träns å mörkbrun saber-sadel. hon e jätte fin i brunt :smirk:

tycker det är skitsnygggt med brun utrustning till svart häst! har det till min shettis. både rödbrunt och mörkbrunt är fint tycker jag.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
536
Senast: Honey07
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka