Brunt träns...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 724
I

Ingrid och Lukas

Hej,

Hjälp mig hitta ett brunt träns i storlek X-full till vårt kallblod. Det ska användas till/passa till en brun Barefoot Cheyenne.

Vi ska använda det till fritidsridning men det får ändå gärna vara nåt lite extra. Funderar på ett med V-format pannband...andra förslag mottages tacksamt.

~Ingrid

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Brunt träns...

Kankse något på denna sida kan passa, har själv fastnat för ett där som jag önskas kunna köpa till mitt Kallblodssto=)!

http://www.hastboden.se/

Lycka till!/ Elina&Linda

Sv: Brunt träns...

Granngården har snygga träns i x-full i både svart och brunt. De har extra mjuk paddning på nosgrimma och över nacke. Bra läder också. (har ett själv) inte speciellt dyrt heller. drygt 300 kr betalade jag.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 247
Senast: dukie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
750
Senast: Hajfisk
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: KAROLIJNAH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka