Bryta upp med sambo (långt)

Och så känner jag väldigt mycket att jag inte borde ha uppdaterat, men det är nog bara skitsnack?
Fan det är ju min tråd. Argh.
Jag menade inte att pressa dig till att uppdatera så sorry om ifall att det kändes så. Jag var bara nyfiken och hoppades att du har det bra 🧡. 😊.
 
Jag menade inte att pressa dig till att uppdatera så sorry om ifall att det kändes så. Jag var bara nyfiken och hoppades att du har det bra 🧡. 😊.
Inte alls! :heart

Har velat uppdatera :)
Blir bara lätt att jag öser ur mig, inget som inte stämmer men blir såklart mest "det störiga".
Sen får jag väl rannsaka om jag känner att jag inte borde uppdaterat så mycket för att JAG känner att det blev för mycket - eller för att jag är nervös att han ska läsa det.

Kontentan är väl att vi hade 4.5 mestadels jävligt fina år, och jag är glad att minnas dem som bra.
Men nu också glad och redo att ta mig an resten av livet, hur det nu kommer att se ut ☺️

Ser mer fram emot att bo med vän än jag kunde ana, tror det kommer bli väldigt trevligt att bo med någon men inte... Bo med någon, så att säga. Lagom nivå :p
 
Inte alls! :heart

Har velat uppdatera :)
Blir bara lätt att jag öser ur mig, inget som inte stämmer men blir såklart mest "det störiga".
Sen får jag väl rannsaka om jag känner att jag inte borde uppdaterat så mycket för att JAG känner att det blev för mycket - eller för att jag är nervös att han ska läsa det.

Kontentan är väl att vi hade 4.5 mestadels jävligt fina år, och jag är glad att minnas dem som bra.
Men nu också glad och redo att ta mig an resten av livet, hur det nu kommer att se ut ☺️

Ser mer fram emot att bo med vän än jag kunde ana, tror det kommer bli väldigt trevligt att bo med någon men inte... Bo med någon, så att säga. Lagom nivå :p

Känslan av att landa är så härlig! Jag känner igen den så tydligt. Våndan, ångesten och viljan att vräka ur sig allt utan filter och den egna versionen (sen att den andra versionen ser annorlunda ut är ju en annan sak). I mitt fall har tiden för reflektion varit fantastisk, jag ser så många mönster i den avslutade relationen som jag inte vill ska upprepas, sånt som jag verkligen inte såg innan. Vems behov som styrde till the bitter end och hur jag nu ser mina egna behov i ett nytt ljus.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: Rosett
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 074
Senast: Whoever
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp