Bubblor, finns de?

svea

Trådstartare
Var får man tag på badskum som inte har Bamse på framsidan? Och bra badsalt som man inte blir helt ruinerad av? Jag vet att det inte är så miljövänligt att bada, men jag överlever inte vintern utan mitt badkar och om jag inte får det så måste jag flyga söderut i stället.

Vad är det för fel på Bamse :mad:!

Älska rubriken. Så filosofisk :love::rofl:

Till frågan så badskum får du av nästan vadsomhelst, tex schampoo
Jag har fått badskum i klapp som har varit från oriflame. Annars finns det väl lite varstans tex stormarknader, hm osv

Min hy föredrar dock oljor framför skum

Schampo ger mer bubblor än badskum... Men ska man ha något riktigt najs i badet så ska det vara Myrten!
046.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner att jag behöver miljöombyte, rejäl värme, sol, salta bad, god mat... Det var något jag gjorde ofta innan jag blev sjuk för... 2
Svar
22
· Visningar
1 129
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
293
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lunginflammation
  • Sytråden del 4
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur