Bucas extender(tror dom hette så), erfarneheter sökes

Nikki o Fabian

Trådstartare
Någon här som testat dess förlängningar av bogspännet på bucas täcken? Vad tyckte du, hjälpte det? Satt täcket bättre/sämre? Var det krångligt att knäppa?

Sv: Bucas extender(tror dom hette så), erfarneheter sökes

Jag har den nyaste varianten knäppning med en förlängning. Täcket fungerar utan förlängning, dock något tajt runt halsen och lite lite för kort över ryggen. Med förlängningen blir det helt perfekt och är inte krångligare att knäppa än orginalet bara den sitter som den ska.

Finns det olika versioner av förlängningen?

Vart köpte du din? Jag har kollat på hö*ks.

Jag har bogbreddaren ifrån Amigo, tror den är lik den ifrån Bucas.
Den plus Amigo xl täcket sitter som smäck på min breda tös :laugh:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 491
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan... 2
Svar
33
· Visningar
4 193
Senast: tott
·
Utrustning Hej Jag har en "rygghäst" som lätt blir spänd om han blir kall om ryggen. Att han är extremt varm och helst skulle leva helt utan...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: Ace
·
Hästvård Först och främst Ja hästen är under veterinärvård och ja jag förstår att buke inte kan lösa några veterinära problem men jag vill ändå...
Svar
6
· Visningar
1 476
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka