bucas flughuva

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare horsemaniac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 004
H

horsemaniac

vad kostar dom på granngården? någon som vet? köpte en begagnad för 75 spänn (!) och den andra hästen har blivit så avis så han måste också ha en :rofl:

Sv: bucas flughuva

Jag tror jag betalade runt 200 spänn för min på gg. Värd det tusen gånger om, har hållt 3 sommrar nu och ser fortfarande ny ut :)

Tror de kostade typ 179-189 kr eller så. Jag gillar dem inte riktigt för de blir skitiga och även om man tvättar dem så blir de solkiga så hästarna inte riktigt ser genom dem. Mina tar av sig sina så de trivs inte med dem iaf. Men vanliga fluguvor utan öron funkar jättbra för dem.

mina tar inte av sina och brukar inte skita ner sina så fruktansvärt. ang storlekarna, jag har en liten jädra ponny också runt metersstrecket med nätt huvud, jag läste någonstans att huvorna även finns i XS, hur små är dessa? hon har pony i bucasgrimmor och den är pyttelite stor, passar bra f.ö.

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 417
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
291
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
609
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka