Bucas stalltäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Johanna_m
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 301
J

Johanna_m

de har/har haft rutiga stalltäcken med halvhals, någon som vet ifall dessa fortfarande går att köpa. Var isåfall? och vad kostar de?

Jag tror att jag har täcket du menar. Det är Celtic modellen och kostade 1500 kr, beställde den från Hööks tror jag, men den finns inte där längre. Superbra täcke är det!!
Du kan gå in på deras hemsida och fråga dem annars: www.bucas.com

Det är fint och varmt men det har inte särskillt bra passform, det sitter för hårt runt bogen. Det är ju bara ett oelastiskt spänne där fram.

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
457
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
866
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
445
Senast: warg
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka