bucastäcken

orion_x

Trådstartare
Var på börjes och kollade lite på täcken igår. Blev ju rekommenderad bucas för min häst som är nättare i typen. De hade två sorters utegångstäcken, smartex all in one och irich turnout. Irich turnout fanns även med hals. Vad är den störst skillnaden mellan dessa två täcken? Kan ju säga att all in one är drygt 600:- dyrare.

Sv: bucastäcken

Är inte irish turnout det med bara ett tunnt bomulls/polyestertyg som foder (liksom ett tunnare täcke) medan all-in-one är det lite dyrare med den annorlunda knäppningen framtill + mera foder?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 441
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 136
Senast: starcraft
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 201
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 067
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka