Bukefalos 28 år!

Lyssnar på mitt första poddavsnitt nu och älskar att avsnittet presenteras av kattsandsmärke 😁
 
Åh vad peppad jag blir på att se av den jär tråden!!

Och ska leta upp @Tassetass tips till promenaden jag ska ta först 😁

Jag är lite sällskapssjuk just nu men vore det inte sjukt nice att hänga ett gäng tjejer och nörda ner sig i Buffy?? Nämnde för ett gäng kompisar att jag ser om serien men dom var inte så imponerade. Det var främst män, är det mest tjejer som gillar Buffy?

Det var min bästis som återintroducerade Buffy för mig i vuxen ålder, jag kände mig skeptisk innan men blev fast redan i första avsnittet, sen fick vi ses flera gånger i veckan för att min kompis var tvungen att se alla mina reaktioner och jag därför inte fick se något på egen hand. Jag gjorde därefter likadant med min lillasyster.
Jag tror definitivt att det mest är tjejer som gillar den, den är ju rätt feministisk!
 
Åh vad peppad jag blir på att se av den jär tråden!!

Och ska leta upp @Tassetass tips till promenaden jag ska ta först 😁

Jag är lite sällskapssjuk just nu men vore det inte sjukt nice att hänga ett gäng tjejer och nörda ner sig i Buffy?? Nämnde för ett gäng kompisar att jag ser om serien men dom var inte så imponerade. Det var främst män, är det mest tjejer som gillar Buffy?
Min pojkvän gullar Buffy å älskar angel.
 
Jag tvingade min sambo att se Buffy. Han var skeptisk men gillar den nu men sett den en gång bara. Han ser inte om på serier...
hans favorit är Spike
 
Åh, vad ska du ta för motiv?

En bild jag ritat själv. Eller ja, den blir inspo till tatueraren, som får work her magic sen :) DF76F66D-EBC6-44CF-A256-FEE906AEDAD6.jpeg
 
Om man säger till ett Buffy fan att man är five by five tycker ni då att den personen mår bra eller dåligt?
 
Säsong 1 och 2 och naturligtvis 5 av Angel. Gillar den som lite mörkare och vuxnare fortsättning. Säsong 5 med Angel och Spike är oslagbar. 😍

Kan även tipsa om en annan Whedon serie Firefly. Är fortfarande bitter att de avslutade den i förtid. Joss har sagt att om den fortsatt som planerat skulle Spike sitta vid ett bord i en saloon och dricka whisky i en scen.

 

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som tittar? Vad tycker ni om säsongen? Vem hejar ni på?
Svar
7
· Visningar
420
Senast: Mirre
·
Kultur Jag har så tråkigt! Strandsatt i soffan och behovet av något att titta på för att fördriva tiden är stort. Jag gillar det mesta (inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 456
Senast: sthu
·
Hästmänniskan Jag har inackorderingar och med jämna mellanrum behöver jag påminna några av dem om att hålla ordning. När det har varit något som...
Svar
16
· Visningar
1 953
Hemmet Vet inte om jag orkar utstå ännu en varm sommar i lägenheten så nu har jag börjat kika på det här med AC. Jag avskyr egentligen att ha...
Svar
18
· Visningar
1 366
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp