Bukare i Sthlm?

LindgrenV

Trådstartare
Jag kommer befinna mig på t-centralen från 11.30-18 idag. Det råkar inte finnas någon liten bukare där ute som inte har något bättre för sig och kanske vill ta en fika eller så? :p

Sv: Bukare i Sthlm?

Stjärniiiis <3

Men vet du vad? Jag kommer att spendera ett par helger i Skaunelandet i höst, för min bff flyttar ned i september och börjar plugga på Alnarp. Och det är liksom obligatoriskt för mig att åka ned och hälsa på så ofta jag kan och har råd, har liksom inget val :p Så nu finns det inga ursäkter till att inte åka ned!! FIKA :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ De senaste årtiondena har vi sett tydligt hur den kristna högern i USA har påverkat politik och lagstiftning här hemma i norden. Jakten... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 614
Senast: Snowball
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 735
Senast: Edla
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 332
Senast: sardellen
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 120
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka