Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det finns ett par privata ridanläggningar med bra träningsmöjligheter, ganska nära Färjestaden - den ena mer dressyrinriktad, den andra hos en hoppryttare. Finns en hel del stall också men jag är dåligt uppdaterad på de mindre ställena så jag har ingen aning om hur mycket.
Jag var och körde runt lite på Öland för ett par veckor sedan och jag tyckte att det kändes som att det var väldigt mycket hästar på Öland jämfört med många andra ställen.
Kropp & Själ
Visste inte om jag skulle lägga denna som kropp och själ eller skola och jobba, men det gör väl detsamma. Om någon listar ut vem jag är...
Skola & Jobb Tack för ditt svar. Låter så intressant och tror verkligen det är ett yrke som skulle passa mig. Verkar också vara ganska brett var/ vad...
Hästmänniskan Det går bra, han verkar trivas utmärkt och det saknas verkligen inte motor på uteritt 😅 Väldigt kavat och trygg med. Inte avstängd utan...