Buke e-fika?

Åh, det låter absolut intressant! Tänker du dig att man har någon typ av app eller liknande för att ha som videosamtal med varandra? Vet att sådant finns men har ingen(!) koll på vilka alternativ som finns, hur de fungerar eller något :D
 
Borde fungera om någon skapar exempelvis ett Teams eller Zoom möte och delar länken med övriga fikadeltagare

Jag sitter i stort sett varje kväll med mina internetspelsvänner på mumble eller skype med mat, fika eller ett *viskar* whisky eller irish coffee-glas i handen o snackar skit. Jättemysigt och som sagt, ena gänget har jag umgåtts en hel del med på medeltidsveckan i Hova och andra gänget har jag varit på Tallinkryssning med :D
 
Borde fungera om någon skapar exempelvis ett Teams eller Zoom möte och delar länken med övriga fikadeltagare
Ja nåt sånt var det jag tänkte isf. Eller om nån har en annan idé.
Det var inte ett så genomtänkt förslag egentligen, bara en tanke som dök upp när jag läste en tråd där en person kände sig lite ensam.
 

Liknande trådar

Mat Jag har, i ett svagt ogonblick lovat nagra Svensk attlingar att jag ska buda dem pa ett riktigt Svenskt "Fika". Nu nar de forsiktigt...
10 11 12
Svar
234
· Visningar
11 445
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: MissFideli
·
Kultur Hallå! Sonen slutar förskolan snart, har köpt ett presentkort på lokala bageriet till pedagogerna så de kan köpa fika till...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Sel
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 821
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp