Buke i media :)

Bukefalos finns med bland surftipsen i PC för Alla nr. 10 (sidan 108, längst ner i vänstra hörnet), med en liten gul etikett där det står "oumbärlig". :)
 
Coolt! :bow: Och ja, det stämmer ju hemskt bra. :o Vilken Bukefalosare sitter med i redaktionen för PC för Alla tror ni? :D (det var ett skämt, så ingen börjar tro något... ;) )

/Erica
 
Va? Det är ju, typ, den absolut bästa datatidning som finns!!! (den + InternetWorld). :D
 
Jag har läst alla nummer utom två (de två första från första början, började läsa fr.o.m. nr. 3) och har prenumererat i stort sett sedan dess också. Om den var SKITBRA då, så går det inte att beskriva hur bra den är idag. :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 390
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Den 7 Februari 2023 ändrade jag mitt liv för alltid. Jag gick upp för en bro som en man kom ner som kvinna. Det var en ganska kall...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
40 350
Senast: Tranan
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 936
Senast: Stereo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 958
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp